Untitled Document
03 Eylül 2014 - 07:51 Sık Kullanılanlara Ekle Üye OL Üye Girişi Yazarlar Künye Reklam Sitene Ekle İletişim
Anasayfa Yerel
 

SİZCE EMET'TE AK PARTİNİN ADAYI KİM OLMALIDIR?
 
FaceBook ta paylaş
Ekleme Tarihi : 03 Eylül 2014 - 02:55

 

 

 

 

 

Yerel seçimler partilerin çalışmaları devam ederken Ak partidede aday adaylık mücadelesi devam ediyor.

Ak partiden belediye başkanı olmak için 8 aday başvuru yaparken, genel merkezce mevcut yerel yönetim memnuniyet anketi de bu ayın başında yapıldı. 16-17 Kasım tarihlerinde temayül yoklaması yapılacak olan anket için bizlerde Gazi Emet halkına soruyoruz. Sizce AK partinin adayı kim olmalı?

1-      Ali ER

2-      Bekir GÜRE

3-      Hüseyin KOÇ

4-      Murat BAŞ

5-      Mustafa BEKAR

6-      Mustafa KOCA

7-      Osman Orhan CENGİZ

8-      Tuğba MECİT

Tüm okurlarımız 3 gün sürecek bu anketimize gazetemizin www.gaziemetgazetesi.com adresinden katılabilirler.

ÖNEMLİ NOT; Sitemizde aynı bilgisayardan bir defa oy kullanılabilinmektedir. Ayrıca güvenli anket uygulaması için ek programla IP temizleme programıda sitemize yüklenmiştir.Anketimiz Pazartesi sabah 08.30 da başlayıp, Çarşamba gece 24.00'te sona erecektir.


Etiketler SİZCE - EMET'TE - AK - PARTİNİN - ADAYI - KİM - OLMALIDIR? -
FaceBook ta paylaş
Sa 12-11-2013 - 19:16:08
Allah aşkına Mustafa Koca Emete zaten yapması gerekenleri yaptı nesi var bu kadar bu adamın anlamıyorum. Herkesin işine görüyo die mi bu kadar el üstünde. Yoksa saçmalamayın arkadaşlar. Emet halkı olarak tuttugunu koparıcak ağzı her ortamda laf yapabilen çevresi baskanlık yapmadan önce bile geniş olan birileri lazım. Bu saydıklarımda aday adaylarının içinde tek bi kişide var onuda siz zaten tahmin edebildiğiniz üzere Bekir Güre'nin kendileridir lütfen biraz aydın düşünelim.
Mustafa
BEKİR GÜRE 12-11-2013 - 10:43:22
BEKİR GÜRE
BEKİR GÜRE
BEKİR GÜRE
BEKİR GÜRE
BEKİR GÜRE
BEKİR GÜRE
BEKİR GÜRE
Mustafa Dikduran
aydın olma vakti 12-11-2013 - 00:50:04
Artık taksili daha yuksek birilerinin geçmesi gerektiğini düşünüyorum Mustafa Kocanın yeteri kadar görüp geçirmiş oldugunu düşünmüyorum. Memkelekete her alanda aydınlık haraket sağlayacak tek kişinin her alanda BEKİR GÜRE oldugunu düşünüyorum.
Mustafa
no 11-11-2013 - 23:33:01
akpye oy vermem
rew