- Haberler
- Güncel
- Emet Belediye Başkanı Koca, Hac Vazifesi Öncesi Vatandaş ve Belediye Personeliyle Vedalaştı
Emet Belediye Başkanı Koca, Hac Vazifesi Öncesi Vatandaş ve Belediye Personeliyle Vedalaştı
Emet Belediye Başkanı Koca, Hac Vazifesi Öncesi Vatandaş ve Belediye Personeliyle Vedalaştı
Haberin Özeti
- • Emet Belediye Başkanı Mustafa Koca, kutsal topraklara gerçekleştireceği hac yolculuğu öncesinde ilçe halkı ve belediye personeliyle bir araya gelerek vedalaştı.
Emet Belediye Başkanı Mustafa Koca, kutsal topraklara gerçekleştireceği hac yolculuğu öncesinde ilçe halkı ve belediye personeliyle bir araya gelerek vedalaştı.
Yarın ilçeden ayrılacak olan Başkan Koca, saha ziyaretlerinde vatandaşlarla buluşurken, belediye personeliyle de tek tek görüşerek helallik istedi.Başkan Koca yaptığı açıklamada, 16 yıl önce hac vazifesi için resmi başvuruda bulunduğunu belirterek, bu yıl kutsal topraklara gitmenin nasip olduğunu ifade etti.
Koca açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“16 yıl önce hac vazifemiz için resmi başvurumuzu yapmıştık. Bu yıl kutsal topraklara gitmek bizlere nasip oldu. Yarın güzel ilçemiz Emet’ten ayrılarak 21 günlük hac vazifemiz için yolculuğumuza başlayacağız. Bugün vatandaşlarımız ve belediye personelimizle vedalaşarak helallik istedik. Dualarımızda öncelikle Emet halkı ve belediyemiz olacak. Sizlerin dualarını da kutsal topraklara götüreceğim.”
Duygusal anların yaşandığı vedalaşmada vatandaşlar da Başkan Koca’ya hayırlı yolculuk dileklerini ileterek, hac ibadetinin kabul olması temennisinde bulundu.
Bakmadan Geçme