Emet'te Akrep Paniği: Akrep Soktu, Bayramı Hastanede Geçirdi
Emet'te Akrep Paniği: Akrep Soktu, Bayramı Hastanede Geçirdi
Haberin Özeti
- • Emet Çay mevkiinde görülen akrep, bu kez bir vatandaşı soktu. Edinilen bilgilere göre H.M.K. (36), akrep sokmasının ardından şiddetli ağrı ve yanma şikayetleri yaşayarak kendi imkânlarıyla hastaneye gitti ve tedavi altına alındı.
Emet Çay mevkiinde görülen akrep, bu kez bir vatandaşı soktu. Edinilen bilgilere göre H.M.K. (36), akrep sokmasının ardından şiddetli ağrı ve yanma şikayetleri yaşayarak kendi imkânlarıyla hastaneye gitti ve tedavi altına alındı.
BAYRAMA HASTANEDE GİRDİ
Akrep sokması ile müşahede altına alınan vatandaş, bayramın ikinci gününün büyük bir bölümünü hastanede geçirmek zorunda kaldı. Hastanede gerekli müdahalelerin yapıldığı öğrenilirken, H.M.K.’nin yaklaşık 6 saat boyunca müşahede altında tutulduğu belirtildi.
SAĞLIK DURUMU İYİ
Tedavisinin ardından taburcu edilen vatandaşın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Yetkililer, H.M.K.’nin kendi imkânlarıyla hastaneye gitmesinin zamanında müdahale açısından önemli olduğunu belirtti.
ZEHİRSİZ DE OLSA AKREPLERE DİKKAT!
Bölgede daha önce de akrep görüldüğü ifade edilirken, özellikle sıcak havalarla birlikte dere kenarı, taşlık ve otluk alanlarda vatandaşların daha dikkatli olması gerektiği belirtildi. Görülen akrebin zehirsiz olduğu tahmin ediliyor.
YETKİLİLERDEN UYARI
Yetkililer, vatandaşların açık alanlarda dikkatli olmaları ve taş ile odun parçalarına çıplak elle müdahale etmemeleri konusunda uyarıda bulundu. Akrep sokması vakalarında zaman kaybetmeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurulması gerektiği vurgulandı.
Bakmadan Geçme