Emet'te Eski Hastane Binası 8 Yıl Sonra Yıkıldı
Emet'te Eski Hastane Binası 8 Yıl Sonra Yıkıldı
Haberin Özeti
- • Emet ilçesinde 2014 yılında temeli atılan ve 2018 yılında hizmete açılan yeni hastane ile birlikte eski hastane boşaltılmıştı. 8 yıldır atıl durumda duran bina için geçen zaman zarfından hiçbir şey yapılmazken Emet kaymakamlığı yaptığı ihale ile çürüyen binayı yıkıldı.
Emet ilçesinde 2014 yılında temeli atılan ve 2018 yılında hizmete açılan yeni hastane ile birlikte eski hastane boşaltılmıştı. 8 yıldır atıl durumda duran bina için geçen zaman zarfından hiçbir şey yapılmazken Emet kaymakamlığı yaptığı ihale ile çürüyen binayı yıkıldı.
MİLLİ EMLAK'A DEVREDİLMİŞTİ
Daha önce 600 bin TL ve 3 milyon TL ödenekler ile deprenme karşı güçlendirilen eski devlet hastanesi en son depreme dayanıklı değil raporları ile boşaltılmıştı.
İlçede 9.5 dönüm alanda konuşlandırılan eski hastane binası boşaltıldıktan sonra Milli Emlak'a devredilmişti.
İHALE YAPILDI, BİNA TARİH OLDU
Kaymakamlıkça yapılan ihale ile bina yıkıldı. Emet termal kaynaklarına da yakın değerli bir mevkide bulunan 9.5 dönüm alanda ne yapılacağı merak edilirken ilçe halkı çar çur edilmeden, beton yığınına dönüştürülmeden ve parsel parsel satılmadan ilçe menfaatine uygun bir hizmet yapılması görüşünde birleşiyor.
Bakmadan Geçme