• Haberler
  • Spor
  • Gazi Emet Anadolu Lisesi Kız Voleybol Takımı Kütahya Şampiyonu Oldu

Gazi Emet Anadolu Lisesi Kız Voleybol Takımı Kütahya Şampiyonu Oldu

Gazi Emet Anadolu Lisesi Kız Voleybol Takımı Kütahya Şampiyonu Oldu

Haberin Özeti

  • Gazi Emet Anadolu Lisesi Kız Voleybol takımı Voleybol Genç Kızlar Kategorisi finalinde Ö. Boğaziçi Kolejini 3-0 sıfırla geçerek Kütahya şampiyonu oldu. Voleybol takımı toplamda 9 maçı da kazanarak şampiyon oldu.

Gazi Emet Anadolu Lisesi Kız Voleybol takımı Voleybol Genç Kızlar Kategorisi finalinde Ö. Boğaziçi Kolejini 3-0 sıfırla geçerek Kütahya şampiyonu oldu. Voleybol takımı toplamda 9 maçı da kazanarak şampiyon oldu.4 MAÇ’TA SET VERMEDEN KÜTAHYA FİNALLERİNE

GEAL Kız voleybol takımı Tavşanlıda düzenlenen il finallerinde 15 Temmuz Fen Lisesi, Borsa İstanbul, Tavşanlı Anadolu lisesi ve Tavşanlı İmam Hatip Lisesi takımlarını aynı skorla set vermeden 3-0 mağlup ederek il final grubu maçlarına katılmaya hak kazandı.KÜTAHYADA NAĞMALUP ŞAMPİYONLUK

Kütahya’da gerçekleştirilen müsabakalarda Kütahya Nafi Güral lisesini 3-0, Necip Fazış Kısakürek Anadolu lisesini 3-1, Ö. Boğaz içi kolejini 3-0 yenerek yarı finale yükseldi.

Yarı finalde Gediz Fen lisesi takımı ile karşılaşan GEAL kız voleybol takımı bu maçı da 3-1 kazanarak finale kaldı.

Finalde de Ö. Boğaziçi Koleji ile tekrar karşılaşıp bu maçı da 3-0 kazanan takım namağlup bir şekilde Kütahya Genç Kızlar Voleybol Müsabakalarını Şampiyon olarak tamamladı.

Okul müdürü Ömer Uysal Kız voleybol akımları antrenörü Faruk Deve ve 9 maçta namağlup şampiyonluk kupasını okullarına ve Emet’e getiren öğrencilerini tebrik etti.

 


 

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
05446558084
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!