• Haberler
  • Güncel
  • Kütahya'da Ormana Girişler Yasaklanıyor 1 Haziran'da Orman Bölge Müdürlüğü Alarma Geçiyor

Kütahya'da Ormana Girişler Yasaklanıyor 1 Haziran'da Orman Bölge Müdürlüğü Alarma Geçiyor

Kütahya'da Ormana Girişler Yasaklanıyor 1 Haziran'da Orman Bölge Müdürlüğü Alarma Geçiyor

Haberin Özeti

  • Orman Yangınlarına karşı tedbir amacıyla başlatılan “Orman Arazilerine Girişlerin Yasaklanması” devlet politikasına dönüştü. Bu yaz uygulama 1 Haziran’da start alacak ve Ekim sonuna kadar sürecek

Orman Yangınlarına karşı tedbir amacıyla başlatılan “Orman Arazilerine Girişlerin Yasaklanması” devlet politikasına dönüştü. Bu yaz uygulama 1 Haziran’da start alacak ve Ekim sonuna kadar sürecek.Kütahya’da Kurban Bayramı’nın hemen ardından ormanlık alanlara girişler yasaklanacak. Yangın riskine karşı alınan tedbirler kapsamında uygulanacak yasakların, devlet politikası haline getirildi.

PİKNİK YAPMAK, ATEŞ YAKMAK CEZALANDIRILACAK

Bu kapsamda Kütahya genelindeki orman arazilerine girişler, 1 Haziran itibarıyla yasaklanacak. Yetkililer, özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte orman yangını riskinin yükseldiğine dikkat çekerek vatandaşların kurallara hassasiyetle uymalarını istedi. Buna rağmen ormanlık alanalara giriş apanlara cezai işlem uygulanacak.

İZİNSİZ GİRİŞ YAPILAMAYACAK

Öte yandan orman köylülerinin ormancılık ve zirai faaliyetlerini sürdürebilmeleri için belirli şartlarla ormanlık alanlara girişlerine izin alabilecekleri öğrenildi. Bu kapsamda ormanlık alanlara giriş yapmak isteyen vatandaşların Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ile Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdürlüğü’nden izin almaları gerekiyor.

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
05446558084
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!