• Haberler
  • Yaşam
  • Kütahya'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Kritik Toplantı 18 Bin 600 Sahipsiz Köpek Toplandı

Kütahya'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Kritik Toplantı 18 Bin 600 Sahipsiz Köpek Toplandı

Kütahya'da Sahipsiz Hayvanlar İçin Kritik Toplantı 18 Bin 600 Sahipsiz Köpek Toplandı

Haberin Özeti

  • Kütahya İli Sahipsiz Hayvanları Koruma Birliği Meclis Toplantısı, Vali Musa Işın başkanlığında gerçekleştirildi. Valilik Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıya ilçe ve belde belediye başkanları ile birlik meclis üyeleri katıldı. Toplantıda sahipsiz hayvanlara yönelik yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirilirken, yeni dönem planlamaları da masaya yatırıldı.

Kütahya İli Sahipsiz Hayvanları Koruma Birliği Meclis Toplantısı, Vali Musa Işın başkanlığında gerçekleştirildi. Valilik Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıya ilçe ve belde belediye başkanları ile birlik meclis üyeleri katıldı. Toplantıda sahipsiz hayvanlara yönelik yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirilirken, yeni dönem planlamaları da masaya yatırıldı.

BİRLİK ORGANLARI VE BÜTÇE GÖRÜŞÜLDÜ

Toplantının gündeminde birlik encümeni üyelerinin seçimi, ihtisas ve denetim komisyonlarının oluşturulması, 2025 yılı gelir-gider kesin hesapları, faaliyet raporları ve bütçe planlamaları yer aldı. Ayrıca kent genelinde yürütülen hayvan bakımevi çalışmaları ile doğal yaşam alanlarına ilişkin projeler de ele alındı.

Katılımcılar, sahipsiz hayvanların korunması ve rehabilitasyonu konusunda belediyelerin üstleneceği görevler ile kurumlar arası iş birliğinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulundu.

“BU SADECE İDARİ DEĞİL VİCDANİ BİR SORUMLULUK”

Toplantıda konuşan Vali Musa Işın, sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmaların yalnızca resmi bir görev olarak değerlendirilmemesi gerektiğini belirterek, konunun aynı zamanda vicdani bir sorumluluk taşıdığına dikkat çekti.Kısa süre içerisinde önemli mesafe kat edildiğini ifade eden Işın, belediyeler, kamu personeli ve gönüllülerin desteğiyle kapsamlı bir çalışmanın başarıyla sürdürüldüğünü söyledi.18 BİN 600 SAHİPSİZ KÖPEK TOPLANDI

Kent genelinde yürütülen çalışmalar kapsamında yaklaşık 18 bin 600 sahipsiz köpeğin toplandığını açıklayan Vali Musa Işın, sürecin ciddi bir organizasyon, personel gücü ve mali kaynak gerektirdiğini ifade etti.

Işın konuşmasında,

“Sizlerin desteği olmasaydı bu kadar kısa sürede bu zorluğun üstesinden gelmemiz mümkün olmazdı. Hep birlikte büyük bir iş başardık.” ifadelerini kullandı.SÜRDÜRÜLEBİLİR YAPI VURGUSU

Sahipsiz hayvanlar konusunda kurumsal yapının daha da güçlendirileceğini belirten Vali Musa Işın, belediyelerin kendi personeli, araç ve ekipmanlarıyla süreci sürdürülebilir hale getirmesinin büyük önem taşıdığını söyledi.

Toplantı, görüş ve önerilerin paylaşılmasının ardından sona erdi.

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
05446558084
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!