• Haberler
  • Güncel
  • Sevgi ve Empatiyle Engeller Aşıldı: Özel Öğrencilerden Unutulmaz Performans

Sevgi ve Empatiyle Engeller Aşıldı: Özel Öğrencilerden Unutulmaz Performans

Sevgi ve Empatiyle Engeller Aşıldı: Özel Öğrencilerden Unutulmaz Performans

Haberin Özeti

  • 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Kütahya İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından Beylerbeyi Salonu’nda düzenlenen “Özel Eğitim Şenliği”, renkli görüntülere ve duygu dolu anlara sahne oldu. Kütahya’daki özel eğitim okullarının katılımıyla gerçekleştirilen programa protokol üyeleri, öğretmenler, öğrenciler ve aileler yoğun ilgi gösterdi.

10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Kütahya İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından Beylerbeyi Salonu’nda düzenlenen “Özel Eğitim Şenliği”, renkli görüntülere ve duygu dolu anlara sahne oldu. Kütahya’daki özel eğitim okullarının katılımıyla gerçekleştirilen programa protokol üyeleri, öğretmenler, öğrenciler ve aileler yoğun ilgi gösterdi.ÖĞRENCİLER YETENEKLERİNİ SAHNEDE SERGİLEDİ

Programa Vali Yardımcısı Faruk Bekarlar, İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, kurum temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı. Şenlik kapsamında özel eğitim öğrencileri tarafından hazırlanan birbirinden özel gösteriler izleyicilerle buluştu. Programda ritim gösterileri, işaret diliyle seslendirilen şarkılar, halk oyunları, sportif etkinlikler ve oratoryo gösterileri sahnelendi.

Sahneye çıkan öğrencilerin performansları salonu dolduran davetliler tarafından uzun süre alkışlandı. Öğrencilerin sergilediği özgüven ve başarı, izleyenlere duygu dolu anlar yaşattı.

ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDAN ANLAMLI GÖSTERİLER

Kütahya’daki özel eğitim kurumlarının hazırladığı gösteriler, öğrencilerin azimlerini, yeteneklerini ve hayata bağlılıklarını gözler önüne serdi. Etkinlikte öğrencilerin sergilediği performanslar büyük beğeni toplarken, aileler de çocuklarının başarılarını gururla takip etti.

Öğretmenlerin uzun süredir titizlikle hazırladığı gösteriler sayesinde öğrencilerin sosyal gelişimlerine katkı sağlanırken, salonda birlik ve dayanışma duygusu hakim oldu.

PROTOKOLDEN ÖĞRENCİLERE TAM DESTEK

Programa katılan protokol üyeleri öğrencilerle yakından ilgilenerek onların heyecanına ortak oldu. Vali Yardımcısı Faruk Bekarlar ve İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, öğrencileri tek tek tebrik ederek öğretmen ve ailelere emeklerinden dolayı teşekkür etti.

Yetkililer, özel eğitim alanındaki çalışmaların önemine dikkat çekerek özel bireylerin eğitim, sosyal yaşam ve kültürel faaliyetlerde daha aktif rol almaları için desteklerin süreceğini ifade etti.

ENGELLİLER HAFTASI FARKINDALIK MESAJLARIYLA TAMAMLANDI

Program, katılımcılara teşekkür edilmesi ve Engelliler Haftası’nın toplumsal farkındalığın güçlenmesine katkı sağlaması temennileriyle sona erdi.

Şenliğe katılan vatandaşlar ise organizasyonun hem özel bireylerin yeteneklerini ortaya koyması hem de toplumda farkındalık oluşturması açısından son derece anlamlı olduğunu dile getirdi.

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
05446558084
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!